Zwroty
Jeśli zakupiony u nas produkt nie spełnia twoich oczekiwań, to w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony towar.
Pamiętaj, że nie ma możliwości zwrotu towarów z żywych produktów - takich jak na przykład wianki świąteczne z żywej jodły.
Zwrot zamówienia jest bardzo prosty, wystarczą cztery kroki:
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
- Zapakuj paczkę wraz z formularzem zwrotu, otrzymaną fakturą(jeśli dostałeś ją w formie papierowej) oraz zwracanymi produktami.
- Wyślij do nas paczkę na adres:
Nei Fiori
os. Centrum E 15/19
31-934 Kraków - Poczekaj aż paczka do nas dotrze, a my po weryfikacji niezwłocznie zlecimy przelew na podany w formularzu numer konta
Możesz również skorzystać z opcji szybkich zwrotów Paczkomaty Inpost
Jak to zrobić?
- Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl
- Wybierz nasz sklep internetowy: NEI FIORI
- Wypełnij formularz i poczekaj na zatwierdzenie oraz kod nadania, który należy wprowadzić w paczkomacie. Jeśli używasz tego samego pudełka (bądźmy eko! :)), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce.
- Zanieś przesyłkę do dowolnego paczkomatu. Po wprowadzeniu kodu umieść przesyłkę w skrytce, która się otworzy, zamknij ją i gotowe!
Odesłanie produktu paczkomatem to koszt tylko 11zł, które odliczymy przy zwrocie pieniędzy.
Wymiany
Jeśli chcesz wymienić produkt na coś innego, dokonaj zwrotu w sposób opisany powyżej i złóż kolejne zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać.
Reklamacja
Jeśli pojawi się cokolwiek co Cię zaniepokoi, to niezwłocznie się z nami skontaktuj, przesyłając na nasz adres kontakt@neifiori.pl informacje o wadach produktu i jeśli to możliwe dołącz zdjęcia.
Możesz również od razu przesłać wadliwy produkt na nasz adres:
Nei Fiori
os. Centrum E 15/19
31-934 Kraków
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji. Do przesyłki dołącz również dowód zakupu.
Najpóźniej w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji wrócimy do Ciebie z informacją co możemy zrobić, żeby rozwiązać problem.